Wednesday, 22 June 2011

Demam KOLONY !

Assalamualaikum !



winkwink - kenyang laa perut nie . . makan banyak sangat *patut badan makin hari makin besar . . wuek ! takpa . . nanti afie nak berdiet . . biar raya nanti , afie kurus sikit . . insyaALLAH jika usaha afie berjaya dengan izinNya. . :)

hari afie nak share satu story . . nak tahu apa ? errr . . kawan-kawan afie terkena DEMAM KOLONY . . teruk betul kan ? zaki pun terkena jugak . . kalau zaki , jauh sikit . . boleh laa tahan . . kalau kawan-kawan afie nie , duduk sebelah afie aje tapi ber'kolony' dengan afie *macam siot aje . .

winkwink - nak tergelak pun ada . . asyik berkolony sampai habis koinz . . bila koinz dah habis , mula laa minta dengan kawan-kawan yang lain . . kalau kawan-kawan tak nak bagi , buat ayat sedih . . HAHA . . parah betul kawan-kawan afie nie *termasuk afie sekali . . hari nie tak berapa nak focus pada pelajaran sebab asyik berkolony . . kuat betul pengaruh kolony kan ? :xDD

kolony kan free mesej . . so , jom berkolony . . kalau baik hati , share koinz yer . . sebab koinz afie dah nak habis . . kesian kan ? tapi afie suka berkolony walaupun rumit sedikit . . :)
click like and leave your comment here

2 pengkritik professional:

cik kacak said... [Reply]

HHE , cik afie . apakah kolony ? =='

Nur Afie said... [Reply]

@cik kacak kolony tu salah satu plan xpax celcom . . kalau nak mesej , tak gunakan kredit tapi gunakan koinz . . nak dapatkan koinz tu dengan cara membuat panggilan . .

Post a Comment


ShoutMix chat widget
Copyright©Segala yang tercatat adalah hak milik terpelihara . By Nursyafiqa Hasnan