Monday, 6 June 2011

Jatuh Cinta Lagi

Assalamualaikum !

winkwink - lain macam aje tajuk entry afie malam-malam nie kan ? macam panas aje . . hahaha . . jangan fikir bukan-bukan taw ! afie dah ada zaki . . afie setia pada zaki . . nie afie just suka-suka aje . . sebab tetiba perasaan minat tu muncul . . bukan jatuh cinta sangat pun . . :')

afie jatuh cinta pada zizan raja lawak tu . . sumpah afie cakap . . dulu afie tak berapa minat sangat at dia . . then , start semalam afie asyik search at youtube.com yang maharaja lawak yang jozan punya show . . afie tengok betul-betul performance mereka , afie jadi minat . . bukan minat pada mereka performance or johan tapi zizan . . hahaha . . :')

zizan stylo laa . . handsome jugak walaupun dia digelar hidung eakh ? lawak dia memang menghiburkan . . afie dah suka dia . . kalau dia senyum , wah ! memang manis . . cute ! :')



click like and leave your comment here

4 pengkritik professional:

Dududu said... [Reply]

da lame jth cinte dgn zizan :D hihii

Nur Afie said... [Reply]

@Dududu ish . . mana boleh macam tu . .

Onitsuka_hana said... [Reply]

zizan cute

Nur Afie said... [Reply]

@Onitsuka_hana zizan memang cute . cute sangatsangat ! :)

Post a Comment


ShoutMix chat widget
Copyright©Segala yang tercatat adalah hak milik terpelihara . By Nursyafiqa Hasnan